Senin, 10 Mei 2010

Belacan Veggie

"Tayar kau"

"Gilas bumi dengan getah rodamu,agar alam merasakan kau adalah sahabat yang baik buat dia"


Hampir 6 bulan kau menjadi sahabat paling dekat dengan aku. Membawa aku ke satu perjalanan yang indah,bersahabat,dan menarik. Hari ini,aku terpaksa melepaskan mu dari sisi. Melepaskan keindahan sewaktu kita bersama. Kalau suatu hari nanti kita di takdirkan kembali,aku tak mahu lagi melepaskan mu. janji!

Sahabat...

Aku tak bermaksud untuk melepaskan mu dari ikatan yang kita telah ikat selama 6 bulan ini. Tetapi kau harus faham bahwa di dalam keadaan yang tersepit ini aku harus meninggalkanmu. Tapi kau jangan risau,aku akan secepat mungkin mencari pengganti baru dirimu. Nama ia akan sama dengan nama mu. hanya akan ku tambah di belakang nama itu 'J.R' ( junior ). Nanti dia yang akan membantu aku. Kau sedih? Kau jangan sedih,sahabat baru kau juga baik. Cuma dia agak sedikit berat dari aku. Nanti kau jangan buat dia kesal ok. Berkawanlah baik-baik. Nanti kalau ada kesempatan,aku minta izin ke dia kita keluar berdua. Hanya kita berdua!..

Kau sayang aku?Aku juga sangat sayang ke kau!!!miss u BELACAN VEGGIE basikal ku tersayang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar